nyt lydkort eller?
Fra : Brian Olsen

Dato : 12-11-02 03:19

hej

nu sidder jeg lige og roder med et nyt spil: hitman2

men når jeg starter skidtet kommer der "en fejl i eax.dll"
nu vil jeg jo så mene, at eax har noget med lydkortet at gøre. derfor har
jeg rodet lidt i readmefilen og fundet ud af at mit lydkort SKAL understøtte
directx 8.1.

men gør mit SB 16 pci det? eller er der noget andet galt? je ka ik hit ud a'
et.
og skal jeg så ud og have et andet for at få skidtet til at kører?

håber det er den rigtige gruppe, for jeg kan ikke finde noget i stil med
dk.edb.hardware.lydkort

hygge

Fra : Leony

Dato : 12-11-02 07:28

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
a'
> et. og skal jeg så ud og have et andet for at få skidtet til at kører?

Ifølge Eidos' FAQ skulle EAX kunne slås fra:
http://www.eidosinteractive.com/support/faqinfo.html?fqid=316&gmid=118
hvis man har et ældre lydkort (eksempelvis Sound Blaster PCI, PCI 64, PCI
128 or PCI 512). Dit står godt nok ikke på listen, men mon ikke det hører
ind under PCI. Hvis det ikke virker så kunne det godt være du skal overveje
et nyt kort.
Hvis det _skal_ understøtte eax og direct 8.1, så står det vel som
minimumskrav.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Brian Olsen

Dato : 12-11-02 23:37

> [...]
overveje
> et nyt kort.
> Hvis det _skal_ understøtte eax og direct 8.1, så står det vel som

takker mange gange. det virker skam fint nu.
undre mig bare over hvorfor jeg ikke selv fandt linket.

herlige hitman2 hilsen