Gwendalyn er ankommet
Fra : Anne Green

Dato : 12-11-02 01:00

Hej hej

Ja så har vi også fået en lille familie forøgelse
Lille Gwendalyn er ankommet, først til Miss D´s store ærgelse, men nu er
der da en lille begejstring at spore

De har i hvert fald stormet rundt hele dagen i røven på hinanden, og det
har lige så tit været den lille der har jagtet den store - hun er skam
ikke sådan at slå ud.

Hun er 12 uger. Hun har boet ude i min fars garage (alene siden den var
6 uger), så hun hvæste lidt da jeg ville klø hende lidt bag ørene mens
hun stadig sad i transportkassen, men der gik ikke mere end 2 sekunder
før hun fandt ud af at det var meget rart

Hun kom i går, men hun har allerede luret Miss D af og lært at sige miau
(piv er hvis mere beskivende for hendes lyde) når jeg går rundt ude i
køkkenet - skønt!!!

Så der har ikke været nogen problemer overhovedet. Hun er ikke vant til
kattebakke, så det kunne jo egentlig gå gruelig galt. Jeg satte hende op
i bakken lige da hun var kommet ud af kassen, hun snuste lidt og gik så
ellers sin vej for at udforske resten.

Flere timer senere gik hun selv stille og roligt ud i kassen og gjorde
hvad det nu er katte gjorde der
Er der bare mig der ikke ved noget, eller lære katte det bare så
hurtigt. Jeg er da godt nok lidt overrasket over der ikke skulle mere til.

Herfra skal der lyde et stort glad godnat fra
Anne, en mindre utilfreds Miss D og en lille Gwendalyn med massere af
gåpåmod.

Fra : Sander

Dato : 12-11-02 07:32

"Anne Green" <anne@qeep.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med familieforøgelsen Det er jo dejligt, at hun ser ud
til, at føle sig hjemme så hurtigt.

> [...]
> Er der bare mig der ikke ved noget, eller lære katte det bare så
> hurtigt. Jeg er da godt nok lidt overrasket over der ikke skulle mere til.

Katte er bare så hurtige. Vi har også altid, som det første placeret en
nyankommen killing i bakken og så ved de åbenbart, hvor de skal gå hen, når
det er tid.

Har hørt det samme, gør sig gældende for kaniner. Det vidste vi ikke, da vi
fik en kanin, for mange år siden. Vi satte ham i sengen først, så han
troede, at det var der, han skulle lægge sine visitkort.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Birgitte

Dato : 12-11-02 08:15

Hej Anne
Det er en ren fornøjelse når alt går glat ved en samføring
Et stort tillykke med Gwendalyn, der skal nok blive rigtige mange hyggelige
stunder sammen.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk