Compaq Armada E500 og scanner problemer (e~
Fra : Hansen, Juel

Dato : 11-11-02 21:28

Hej

Jeg har en bærbare computer:
Compaq Armada E 500,
Jeg har tilslutet printer som er HP 2000C og installeret driverne. Derefter
er scanneren sat til og drivere er installeret. Alt foregår via
parellelporten.
Hvorfor kan computeren ikke finde scanneren. På anden compaq computer
fungere det godt nok. Hvad er der galt?

Hilsen Jette

Fra : Hansen, Juel

Dato : 11-11-02 21:33

SORRY,
Jeg mente selvfølgelig at scanneren er sat til som nummer 1 og derefter
printeren som nummer 2..........

Ja det kan jo ske'......

Jette