snakke over nettet???
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 11-11-02 21:23

jeg leder efter et eller frere programmer,så man kan "ringe" til sine venner
over nettet og så man kan snakke i mikrofon.

Kan nogen hjælpe mig??

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 11-11-02 21:32

Jørn og Rikke Hougaard wrote:
> jeg leder efter et eller frere programmer,så man kan "ringe" til sine venner
> over nettet

Hvad har det med hardware at gøre??

Fra : K.O

Dato : 11-11-02 21:33

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med hardware at gøre??

Manden skal bruge sin mikrofon..
-og ROGER WILCO eks...eller
www.ivisit.com så han får billede på via sit webcam.

Hvad med messenger ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-02 22:09

"Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg leder efter et eller frere programmer,så man kan "ringe" til sine
venner
> over nettet og så man kan snakke i mikrofon.
>
> Kan nogen hjælpe mig??

Der er mange muligheder/programmer afhængig af dit behov, men du/I får den
bedste hjælp hvis du/I henvender dig i den korrekte nyhedsgruppe (der hvor
dem som interesserer sig for området/ved noget om det - kommer). Så prøv at
kigge i:

I øvrigt så virker det som om du/I er nye her på usenet, så velkommen til og
hvis du/I vil vide mere om hvordan usenet bruges kan du/I læse på
http://www.usenet.dk/ hvor du/I bl.a. kan finde en liste over alle de danske
nyhedsgrupper med en forklaring så du/I kan se hvad de bruges til.

God fornøjelse

Claus

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-11-02 22:10

On Mon, 11 Nov 2002 21:22:55 +0100, "Jørn og Rikke Hougaard"
<jonne@tdcadsl.dk> wrote:

>jeg leder efter et eller frere programmer,så man kan "ringe" til sine venner
>over nettet og så man kan snakke i mikrofon.

>Kan nogen hjælpe mig??

Ja, mon dog ikke ... Men det ville altså være en fordel, hvis du
brugte den rigtige gruppe, både for dig selv og os andre. Du går jo
heller ikke til grønthandleren for at købe hakkekød.

Jeg har tidligere brugt

http://dk.messenger.yahoo.com/

og været glad for den. Men det er lidt en smagssag, der er masser af
muligheder, en af dem er vist windåzens egen Messenger, hvis du altså
kører windows.

fut: news:dk.edb.internet.software

Det betyder, at hvis du svarer på det her indlæg, kommer dit svar
autommatisk der. Der samme gælder evt. flere indlæg i denne del af
tråden.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk