Java konvertering
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 11-11-02 19:01

Hej alle.

Jeg skal i gang med at konvertere noget java kode (små 1500 linier) til
Pascal/Delphi. Findes der nogle automatiserede værktøjer til at gøre netop
dette, eller som vil kunne hjælpe mig i processen?

PS. Jeg er hverken rutineret i Pascal eller Java, har overfladisk kendskab
til dem begge.

Mvh Mark S. Rasmussen
--
www.improve.dk

Fra : René Jensen

Dato : 13-11-02 01:07

Mark S. Rasmussen wrote:
> [...]
> dette, eller som vil kunne hjælpe mig i processen?
>
> PS. Jeg er hverken rutineret i Pascal eller Java, har overfladisk kendskab

Så vidt mig bekendt, så er der ingen programmer som effektivt løser
ovenstående problemstilling. -Jeg vil stadig mene at de mest effektive
løsning er at hyre folk til at oversætte koden.

Men hvorfor migrere fra Java til Delphi?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-11-02 08:41

> Men hvorfor migrere fra Java til Delphi?

Det er et skoleprojekt i datalogi, så vi har brug for java programmetes
funktionaliteter. Det virker umiddelbart lettere at oversætte det, end at
begynde på vores eget.

Mvh Mark

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 13-11-02 10:04

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> writes:

> Det er et skoleprojekt i datalogi, så vi har brug for java programmetes
> funktionaliteter. Det virker umiddelbart lettere at oversætte det, end at
> begynde på vores eget.

Hvis det er noget jeres projekt afhænger af, vil I have størst udbytte
af at _forstå_ hvad Javakoden gør, og herefter implementere det selv i
Delphi.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-11-02 17:07

> Hvis det er noget jeres projekt afhænger af, vil I have størst udbytte
> af at _forstå_ hvad Javakoden gør, og herefter implementere det selv i
> Delphi.

Det er jeg udemærket klar over, og ville også gerne lære mere til Java. Men
da det er på gymnasieniveau og der er et meget begrænset tidsrum til det, så
har jeg ikke tid til at lære mig selv alle de nødvendige funktioner. Det
meste kan jeg godt oversætte, men der er et par enkelte Java metoder som jeg
har problemer med, som dog nok kan løses :)

Mvh Mark

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 13-11-02 09:25

> Men hvorfor migrere fra Java til Delphi?

hastighed.........*S*

Fra : Alex B. P.

Dato : 16-12-02 00:47

Så hjælp dog manden ... - vi har vel alle gået på et studie, og kender til
ambitiøse, undernominerede fag i et ellers komprimeret studie.

Send Java-koden til mig, så skal jeg forsøge at oversætte det for dig - dog
kun hvis det er indenfor "rimelighedens" grænser ...

Jeg koder i begge sprog i praksis via mit job, så er vil da gerne
"oversætte" til et hurtigt kode-skelet -

Mvh

Alex B. Pedersen
SystemUdvikler

E-Mail: abp@post3.tele.dk