IBM HDD
Fra : Morten Hald

Dato : 11-11-02 16:15

Hej Alle

Håber nogen kan hjælpa mig. Controlleren på min IBM deskstar
se.sz094252 er røget. Er det virkelig nødvendigt at sende hele lortet
til IBM med mega datatab til følge, eller kan en ny skaffes???

Mvh,
Morten

P.S. Svar venligst pr. e-mail også :)

Fra : Henning

Dato : 11-11-02 17:07

>Håber nogen kan hjælpa mig. Controlleren på min IBM deskstar
>se.sz094252 er røget. Er det virkelig nødvendigt at sende hele lortet
>til IBM med mega datatab til følge, eller kan en ny skaffes???

Ja, du sender det hele, og genindlæser backuppen på den nye disk
Ellers kan du prøve at spørge i en af markedsgrupperne, om nogen vil
sælge dig en disk?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 11-11-02 17:36

Morten Hald wrote:

> Håber nogen kan hjælpa mig. Controlleren på min IBM deskstar
> se.sz094252 er røget. Er det virkelig nødvendigt at sende hele lortet
> til IBM med mega datatab til følge, eller kan en ny skaffes???

FollowUp-To sat til dk.edb.hardware.drev

> P.S. Svar venligst pr. e-mail også :)

Nix, sådan fungerer usenet ikke.

Fra : [9000] Søren

Dato : 12-11-02 12:14

> Håber nogen kan hjælpa mig. Controlleren på min IBM deskstar
> se.sz094252 er røget. Er det virkelig nødvendigt at sende hele lortet

Hvad hedder modellen ellers? Jeg har en IBM disk der fejler liggende, men
det er ikke printet der er noget galt med. Det er en 40GB GXP60

Mvh. Søren