Alternativ til ThinkPad 600?
Fra : Martin Sorensen

Dato : 11-11-02 15:25

Jeg er blevet sendt ud for at finde en brugt bærbar til min svigerinde. Den
behøver ikke være voldsomt hurtig, det er mest til
Surf/Mail/Tekstbehandling/måske regneark.

Jeg er lidt varm på en ThinkPad 600 (De er solide og har godt tastatur), men
jeg vil da gerne have forslag til alternativer.

Til oplysing TP600.
13,3" TFT
2200g
Processor 233-366 MHz (tror jeg nok)

Mvh
Martin

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 11-11-02 15:56

"Martin Sorensen" <santana.sorensen@FJERNESget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> jeg vil da gerne have forslag til alternativer.

Hej Martin

Det vil nok være lettere at få et relevant svar, hvis du angav hvilken
prisramme der opereres inden for.....

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser!!!)

Fra : Martin Sorensen

Dato : 11-11-02 16:06

> Hej Martin
>
> Det vil nok være lettere at få et relevant svar, hvis du angav hvilken
> [...]
Op til 3000-3500,- :

Grunden til at jeg skrev Spec var at jeg regnede med det gav niveauet.

Fra : Martin K

Dato : 11-11-02 16:18

Martin Sorensen wrote:
> Op til 3000-3500,- :
>
> Grunden til at jeg skrev Spec var at jeg regnede med det gav niveauet.

*Skal* den være bærbar? Skal den bruges som en bærbar? Du kan knapt nok få
en stationær for det beløb...

--
Martin K

Fra : Martin Sorensen

Dato : 12-11-02 09:16

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> *Skal* den være bærbar? Skal den bruges som en bærbar? Du kan knapt nok få
> en stationær for det beløb...
>
> --
> Martin K

Man kan næsten få en _ny_ stationær for det beløb.

Det er til min svigerinde, hun vil gerne have mulighed for at kunne pakke
den væk og for at tage den med sig.

Så ja, det skal helst være en bærbar.

/Martin

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 11-11-02 16:04

> Hej Martin
>
> Det vil nok være lettere at få et relevant svar, hvis du angav hvilken
> prisramme der opereres inden for.....

HOV, jeg havde ikke lige bemærket at jeg også har svaret dig i
dk.marked.privat.edb, hvor du også har et indlæg der angiver en pris på ca.
3000,-

Fra : Søren Friis

Dato : 11-11-02 16:14

> Jeg er lidt varm på en ThinkPad 600 (De er solide og har godt tastatur),
men
> jeg vil da gerne have forslag til alternativer.

Hvorfor så ikke bare vælge en Thinkpad 600?
Jeg kan kun anbefale... Jeg er sgu glad for min... en lækker sag.

Mvh Søren Friis

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-11-02 19:42

> [...]
men
> jeg vil da gerne have forslag til alternativer.

Efter min bedste overbevisning findes der ikke noget bedre end Thinkpad...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen