Installation af RAM
Fra : Mikael Thorsen

Dato : 11-11-02 13:37

hvordan installeres RAM?
ved godt hvordan jeg monterer RAMblokken på bundkortet, men finder
computeren selv den nye RAM blok eller skal jeg 'fortælle' computeren det.
/mikael

--
email: replace 'blur' with 'cybercity'

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-11-02 13:48

"Mikael Thorsen" <mthorsen@vip.blur.dk> wrote in message
> ved godt hvordan jeg monterer RAMblokken på bundkortet, men finder
> computeren selv den nye RAM blok eller skal jeg 'fortælle' computeren det.

Det registrerer den selv...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Chr Mygind

Dato : 11-11-02 15:42

Mikael Thorsen skrev:

> hvordan installeres RAM?
> ved godt hvordan jeg monterer RAMblokken på bundkortet, men finder
> computeren selv den nye RAM blok eller skal jeg 'fortælle' computeren
> det. /mikael

Det opdager maskinen selv, når den under start "tæller op".

/Chr