Kirkesiderne
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 11-11-02 13:08

Kære Gruppe !

Den hjemmeside, som udsprang af en brainstorm her i gruppen, er nu rigtig
godt i gang. I skrivende stund er vi oppe på knap 18 % af kirkerne, takket
været en lind strøm af billeder.. !

Det første (gl.) Amt er nu komplet, nemlig Sønderborg Amt.. Men så - i den
anden ende af skalaen, så har vi endnu ikke modtaget en eneste Bornholmsk
kirke..

DIS-Danmark har lagt server til og det kører også rigtig fint. Siderne kan
nu ses på følgende adresse : www.dis-danmark.dk/kirke kig forbi, Rikke har
gjort det rigtig godt - b.l.a.. med Statistik, logbog, links til relevante
steder mm.

Og så til sidst : SEND FLERE KIRKER - der er langt igen !!

Mvh. Thomas !

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 11-11-02 14:31

URL virker ikke. Er det denne side: http://www24.brinkster.com/dkkirker/ der
henvises til?

Ole Gyldenløve
e-mail: mailto:ole@gyldenlove.dk
Fjern *NOSPAM*, når du svarer via e-mail

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 11-11-02 14:46

"Ole Gyldenløve" <ole@*nospam*gyldenlove.dk> skrev i en meddelelse
> URL virker ikke. Er det denne side: http://www24.brinkster.com/dkkirker/
der
> henvises til?

De er i hvertfald identiske, men den virker faktisk også hos DIS-Danmark,-
blot med lidt tålmodighed

Der er jo altid "run" på noget nyt!

Venligst Poul F. Andersen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 11-11-02 14:53

Den helt rigtige URL er faktisk:

www.dis-danmark.dk/kirkeimg

Det virker lidt bedre!

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 11-11-02 20:20

"Ole Gyldenløve" <ole@*nospam*gyldenlove.dk> skrev i en meddelelse

> den
Bornholmsk

Foranlediget af ovennævnte bemærkning vil jeg henlede opmærksomheden på
Jeanne Corduas meget interessante side om Bornholmske rundkirker. Se engang
http://home6.inet.tele.dk/cordua/rundkirker-uk.htm
Kære Jeanne, send billeder til kirkesiden hvis du ser dette.

K-C

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 11-11-02 22:16

On Mon, 11 Nov 2002 14:30:50 +0100, "Ole Gyldenløve"
<ole@*nospam*gyldenlove.dk> wrote:

>URL virker ikke.

Jo, den gør. Enten

http://dis-danmark.dk/kirkeimg/

eller

http://dis-danmark.dk/kirke/
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 12-11-02 00:30

> [...]
> godt i gang. I skrivende stund er vi oppe på knap 18 % af kirkerne, takket

Hvad er der sket på denne kirkebilledside?? jeg har lige været inde på den
og konstateret at nogle billeder er forsvundet og i stedet erstattet af et
lille hvidt felt med et rødt kryds?? bl. a. nogle af de billeder som jeg har
sendt ind fra Sokkelund herred???

Venligst
--
Jytte Frank Dekov
Munkebjergvej 102 DK-2770 Kastrup

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 12-11-02 07:41

Hej Jytte !

Der er ikke noget galt her ?? prøv F5 (opdater skærm) !!

Thomas

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 12-11-02 23:28

"Thomas Jørgensen" skrev i en meddelelse
> Der er ikke noget galt her ?? prøv F5 (opdater skærm) !!

Har prøvet igen idag og da var siden ok - uden at jeg behøvede at opdatere??
måske det var nisser, det er jo snart jul )
Venligst Jytte