Shuttle XPC
Fra : Jens Ulrik Hogrefe

Dato : 11-11-02 12:48

Hej gruppe

Er der nogle som har erfaringer med Shuttle XPC?

Jeg påtænker at investere i et eksemplar.
Den skal bruges som en "stuecomputer" og skal derfor være lille, ikke for
iøjnefaldende, men stadig brugbar til at se film og spille på.

Læste artiklen på www.tomshardware.com omkring denne. Kan forstå der er brug
for at installere et AGP grafikkort for at få den optimale ydelse.

Kan man bruge grafikkort med passiv køling?

Med venlig hilsen

Jens Ulrik

Fra : K.O

Dato : 11-11-02 19:03

"Jens Ulrik Hogrefe" <juhogrefe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal bruges som en "stuecomputer" og skal derfor være lille, ikke for
> iøjnefaldende, men stadig brugbar til at se film og spille på.

KØB DEN OMGÅENDE.
Den er finishmæssig til UG!
Lydniveauet er som en playstaion 2 (ca.)
Ydelsen er i TOP TOP TOP (jfr. et nyere PC-plad, husker ikke hvilken..)
Og så er det DDR ram og fodr' den med en hæftig P4, og du er kørende !
Eks. med en kombineret DVD/CD-brænder...

MVH

Fra : Bent Lund

Dato : 11-11-02 21:07

"K.O" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ydelsen er i TOP TOP TOP (jfr. et nyere PC-plad, husker ikke hvilken..)
> Og så er det DDR ram og fodr' den med en hæftig P4, og du er kørende !
Hej
Larmer den så ikke mere med en P4 og megablæser eller det noget jeg har
misforstået?

Hilsen
Bent

Fra : K.O

Dato : 11-11-02 21:33

"Bent Lund" <blts@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> "K.O" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Larmer den så ikke mere med en P4 og megablæser eller det noget jeg har
> misforstået?

Du tror det er løwn, men sagen har fanme også VANDKØLING !!!!!

MVH

Fra : K.O

Dato : 11-11-02 21:34

> [...]
> Hej
> Larmer den så ikke mere med en P4 og megablæser eller det noget jeg har

Den køler, der følger med en P4 er ganske lydsvag i sig selv...
Siger faktisk kun lidt mere end en Silent Viking til AMD eks....

...og så ser PC'en sej ud mellem alle bøgerne..)