USB -> RS232
Fra : Peter

Dato : 10-11-02 23:00

Min bærbare har ingen RS232 port. men jeg har hårdt brug for den til bla,
GPS, prog. af div. constrollere.
Jeg har prøvet et par stykke af dem der er på markedet, men jeg har ikke
mødt en som har virket 100%. Det er endnu ikke lykkedes mig at bruge min GPS
sammen med min bærbare endnu.
Er der nogen som har nogen som har nogen erfaringer med subj. ?

-Peter

Fra : Ivar

Dato : 10-11-02 23:16

Peter skrev:

> Jeg har prøvet et par stykke af dem der er på markedet, men jeg har ikke
> mødt en som har virket 100%.

Hvis din software er skrevet til Win98 og tidligere versioner, og du prøver
på NT, 2000 eller XP, kan du prøve lige så mange konvertere som det skal
være, det vil aldrig virke.

Ivar

Fra : Klaus

Dato : 11-11-02 14:26

"Peter" <noone@none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
GPS
> sammen med min bærbare endnu.
> Er der nogen som har nogen som har nogen erfaringer med subj. ?

Jeg havde samme problem ved programmering af PLC. Siemens anbefalede en
konverter fra firmaet KEYSPAN. Min er betegnet: USA-19QW.
Jeg har ikke problemet mere. Jeg kører Win98SE.
Klaus