Er der nogle der kan hjælpe mig!
Fra : Ghita Madsen

Dato : 10-11-02 22:28

Hejsa!

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig!
Jeg søger min gamle pony, kunne godt tænke mig at vide hvad der er sket med
hende.
Det er en pintohoppe på 7 år, jeg solgte hende til en familie på Møn,
hun hed Chelay da jeg solgte hende, men jeg ved at de omdøbte hende til
Dixie.
De byttede hende med en haflinger vallak, så her stopper mit spor.

I kan se billeder af hende på min hjemmeside www.sulfosnovsen.dk

På forhånd tak for hjælpen!

Kærlig hilsen
Ghita Madsen

Fra : PJM

Dato : 10-11-02 22:39

"Ghita Madsen" <ghita@sulfosnovsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dixie.
> De byttede hende med en haflinger vallak, så her stopper mit spor.

Hvorfor spørger du ikke dem, der omdøbte og byttede hende?

mvh
pjm

Fra : Ghita Madsen

Dato : 10-11-02 23:03

"PJM" <doink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med
> >
> Hvorfor spørger du ikke dem, der omdøbte og byttede hende?

Hejsa!

Jeg har desværre mistet al kontakt med dem, desværre, ellers havde jeg også
gjort det!

Kærlig hilsen
Ghita Madsen

Fra : Musen

Dato : 11-11-02 14:38

Hvordan ser den ud, og hvornår solgte du hende? Jeg kender nemlig en famile
på Møn der har haft en pinto, men det er jo et vidt begreb, så det er jo
ikke til at vide...Skriv noget mere
Venlig hilsen Musen

Fra : Ghita Madsen

Dato : 14-11-02 17:19

"Musen" <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> skrev i en meddelelse
> [...]
famile
> på Møn der har haft en pinto, men det er jo et vidt begreb, så det er jo

Hejsa!

Du kan gå ind på min hjemmeside www.sulfosnovsen.dk under heste, og derefter
Chelay, der er nogle billeder af hende. Jeg solgte hende i april 2000. Hun
er en rødbroget pinto.

Venlig hilsen

Ghita