bios update af raid controller
Fra : Jørgen vorre

Dato : 10-11-02 22:21

Hej Gruppe
Jeg har lige købt en cmd raid controller den virker fin jeg kan bare ikke
køre en windows xp sp i fra bundet af, jeg er nød til at update sp1 i
bagefter.
Jeg har fundet ud af at det er de nye driver der ikke virker i min computer
så nu vil jeg prøve at update biosen.
Nu har jeg bare fået en problem med det ,for jeg kan ikke finde ud af
hvilken en type min raid controller liner ,er der nogen der kan hjælpe mig?
Min controller er en (CP0680ATA133) cmd raid 133(sil 0680)
Jeg bruger updflash til at update bios med
jeg kan vælge mellem dem her:
AMD's Am29F010B (1 Megabit) and Am29F040B (4 Megabit)

SST's 39SF010 (1 Megabit) and 39SF020 (2 Megabit)

SANYO's LE28C1001D (1 Megabit)

WinBound's 29EE011 (1 Megabit)

STMicroelectronics M29F010B (1 Megabit)

På forhånd TAK!