tcp 25
Fra : H S K

Dato : 10-11-02 18:32

Hejsa

Er der en dansk adsl udbyder der lader folk køre med deres egen mailserver,
altså uden at mails skal igennem en "backup"-server først?

mvh
Henrik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-11-02 18:35

"H S K" <hsk-nosp@m2840.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en dansk adsl udbyder der lader folk køre med deres egen
mailserver,
> altså uden at mails skal igennem en "backup"-server først?

eks. TDC med deres TDC Internet Bredbånd Proffesionel
CC og Tiscali har vist heller ikke spærret den port

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : H S K

Dato : 10-11-02 18:42

> eks. TDC med deres TDC Internet Bredbånd Proffesionel
> CC og Tiscali har vist heller ikke spærret den port

Har du et link til TDC's Proffesionel løsning? Jeg kunne ikke lige se noget
på tdconline.dk

pft,
Henrik

Fra : Martin Højriis Krist~