TV-kort til bærbar?
Fra : Steffen

Dato : 10-11-02 17:55

Findes der TV-kort til bærbar - altså som PCMCIA kort? Jeg har søgt efter
det på www.EDBpriser.dk, men har ikke kunnet finde noget.
Steffen

Fra : Olsen

Dato : 10-11-02 18:35

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote in message

> Findes der TV-kort til bærbar - altså som PCMCIA kort? Jeg har søgt efter
> det på www.EDBpriser.dk, men har ikke kunnet finde noget.
> Steffen

Både Nogatech og Margi har haft PCMCIA TV-tunere, men de er vist begge
taget ud af produktion. Noteman.dk havde dem til salg engang - prisen
var 4.500 kr. for Nogatech-kortet.
Grunden til at de er taget ud af produktion er formentlig, at du lige så
godt kan købe et markant billigere USB TV-kort, da tuneren alligevel
ikke
var indbygget i PCMCIA-kortene, men var i en lille box for sig (præcis
som USB-tunerne).

Olsen

Fra : Finn I

Dato : 10-11-02 18:04

> Findes der TV-kort til bærbar - altså som PCMCIA kort? Jeg har søgt efter
> det på www.EDBpriser.dk, men har ikke kunnet finde noget.

Det findes som USB hvis din bærbare har det. Det fungerer nogenlunde godt.

Mvh
Finn