MS Windows
briani 27239
Cd-kopi beskyttelse
Fra : Gryndahl

Dato : 10-11-02 16:58

Nu hvor alle mere eller mindre, proklamerer at de vil ligge
kopibeskyttelse på samtlige fremtidige cd udgivelser - kan man så ikke
bare hive et stik fra sin normale_stue_cd_afspiller og ind i røven på
sit lydkort i pc'en og så optage lyden over på harddisken - hvor efter
man nemt kan brænde den ?

Kan de nogensinde stoppe cd-kopiering som de tror hvis man gør
ovenstående ... - He he he :)

De har tabt igen !

Gryn

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 10-11-02 18:57

"Gryndahl" <Gryndahl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man nemt kan brænde den ?
>
> Kan de nogensinde stoppe cd-kopiering som de tror hvis man gør

Øhhh hvor kommer windows ind i billdet henne?

Hygg

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-11-02 01:53

Jo, men med mindre du har digital udgang på din CD afspiller kan du
kun få en analog kopi og ikke en digital.
I øvrigt har jeg lige testet sådan en CD og den virkede fint i min
CD-brænder men ikke i min DVD-brænder.

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 11-11-02 16:45

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message

> I øvrigt har jeg lige testet sådan en CD og den virkede fint i min
> CD-brænder men ikke i min DVD-brænder.

En original kopibeskyttet CD eller en kopi af en kopibeskyttet CD (via
digital out på en CD afspiller) ?

Mvh. Lars

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-11-02 00:19

Original. Celine Dion: A new day has come.