Kan man i en form sende til 2 sider fx: AC~
Fra : Soren Krogh

Dato : 10-11-02 14:24

Jeg har en form af typen get.

Når man i den har lavet sine valg, linker den til beregn.asp. Det
virker fint.
Inde i beregn.asp vil jeg gerne at man kan trykke på en knap
(udfør), og så skal den linke til en side, udfør.asp som skal
have de samme input fra formen som beregn.asp fik.

Er der nogle der kan hjælpe.

Hilsen Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-11-02 14:44

Soren Krogh wrote :

> [...]
> (udfør), og så skal den linke til en side, udfør.asp som skal
> have de samme input fra formen som beregn.asp fik.

du kan vælge på siden beregn.asp at lave en form med en masse type=hidden
felter, der indeholder data fra den foregående side. Disse data bliver
dermed submittet til udfør.asp ved klik på din knap i formen.

PS: en URI må ikke indeholde æ,ø,å og andre tegn, der ikke er amerikanske.
Derfor er dit filnavn udfør.asp ikke "lovligt".

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Soren Krogh

Dato : 10-11-02 16:48

Jesper Stocholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> Jesper Stocholm
> http://stocholm.dk
> Ny FAQ for dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Tak for tippet, nu virker det