MS Windows
briani 27239
Vedr. XP SP1
Fra : Storkøbenhavn

Dato : 10-11-02 14:02

Kan den downloades for senere install ? har en kammy der sider med 56K så
han ville godt at jeg tog den ned for ham.

Gerne link til DK version

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-11-02 14:24

Hej

Du finder den her :

http://download.microsoft.com/download/whistler/SP/SP1/WXP/DA/xpsp1_da_x86.e
xe

Hilsen Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-11-02 14:30

Hej

Her er en link uden knæk. Håber jeg.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-11-02 15:27

Du kan eventuelt bestille den på CD fra Microsoft Danmark. De skal
have lidt for besværet.
Ellers kan den downloades her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp

OBS. ca. 130MB

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 10-11-02 20:58

Jens Peter Karlsen wrote:

> Ellers kan den downloades her:

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.as

Siger mange tak- det var jo lige det link jeg manglede