CC:Pris på fast IP...
Fra : Søren Sømand

Dato : 10-11-02 12:37

Hej NG
Har ikke kunne finde gamle tråde på subjekt, så jeg spøger lige igen.......
Kan det passe at man skal give 125,- kr. om måneden for en fast IP eller er
det for en ekstra ?
Mvh.
Søren

Fra : M.N.

Dato : 10-11-02 13:03

"Søren Sømand" <soren@XXXmarkersen.it> wrote in message
> Hej NG
> Har ikke kunne finde gamle tråde på subjekt, så jeg spøger lige
igen.......
> Kan det passe at man skal give 125,- kr. om måneden for en fast IP....

Ja.

Mogens

Fra : Mark Beaumont

Dato : 10-11-02 13:30

M.N. wrote:

> Ja.

Nej, De 125 er for en Global IP (til dem der ikke ønsker NAT
funktionaliteten i routeren).
Normalt har alle ADSL kunder hos CC fast IP.

Vh Mark

Fra : M.N.

Dato : 10-11-02 17:17

"Mark Beaumont" <brug@ikke_e-mail.invalid> wrote in message

> Nej, De 125 er for en Global IP (til dem der ikke ønsker NAT
> funktionaliteten i routeren).
> Normalt har alle ADSL kunder hos CC fast IP.

Så må jeg være unormal

Mogens

Fra : René

Dato : 10-11-02 13:03

On Sun, 10 Nov 2002 12:37:19 +0100, "Søren Sømand"

Det må være for en ekstra

René