MAC og PC skærm
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 09-11-02 23:11

Jeg sider personligt med 4 PCer til et sæt skærm, keyboard og mus via en
split box

Men kan mine kære ven gøre det samme mellem en mac og en PC

Han har en god MAC skærm

kan der købes adapter til at lave et MAC-skærm stik om til PC

på forhånd tak for hjælpen

--
Hilsen Kai

(fremtids hjemme side .... WWW.ABOU.DK)

Fra : Olsen

Dato : 10-11-02 00:24

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> wrote in message

> Jeg sider personligt med 4 PCer til et sæt skærm, keyboard og mus via en
> split box

Lyder omstændeligt

> Men kan mine kære ven gøre det samme mellem en mac og en PC
>
> Han har en god MAC skærm
>
> kan der købes adapter til at lave et MAC-skærm stik om til PC
>
> på forhånd tak for hjælpen

Jeg er ikke klar over, om det evt. kan give problemer at bruge den samme
skærm på to systemer (mht. driver), men som udgangspunkt er der ikke
noget problem i at slutte en PC til en Mac-skærm (og omvendt) - stikket
er nemlig det samme på nyere Mac´s. Men snakker vi en ældre Mac-skærm
kan det ganske rigtigt være nødvendigt med en adaptor. Den kan fås i
enhver biks m. Mac-udstyr, bl.a. Computerstore.dk)

Olsen

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 10-11-02 00:50

> Lyder omstændeligt
Nej er du klar over hvor meget det ville fylde på mit bord hvis jeg skulle
have 4 skærme !!!! og dyrt !

> Jeg er ikke klar over, om det evt. kan
>give problemer at bruge den samme
> skærm på to systemer (mht. driver),
Ikke når det kun er de samme maskinenr der er på ... det er jeg ret sikker
på det er hardwaren jeg tviler på!

> er nemlig det samme på nyere Mac´s.
>Men snakker vi en ældre Mac-skærm
det må vi gøre da jeg har set på stikket og det er umildebart længer .......
siger det dig noget .... en power PC Mac ???

> kan det ganske rigtigt være nødvendigt med en adaptor. Den kan fås i
> enhver biks m. Mac-udstyr, bl.a. Computerstore.dk)

Lyder fedt