K: so-Dimm Ram til bærbar
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 09-11-02 20:47

Jeg søger So-Dimm ram til min bærbare Acer Extensa 390CX
Det skal være 64Bit 2x 64MB Ram jeg skal bruge , da den kun kan køre med dem
parvis!
Lad mig høre hvis I har noget liggende I vil af med!

--
Med venlig hilsen/With best regards
Peder Hansen

email scanned by Norton Antivirus !

Fra : Devast8or

Dato : 10-11-02 01:09

Brug en markedgruppe, det er de er der for.

Devast8or

--
Spamfilter activated