compaq pc
Fra : Rina

Dato : 09-11-02 18:02

Hvordan F..... kommer man ind i Bios på på sådan et stykke lort.

der er bare alt i vejen har derfor købt ny hardisk men kan stadig ikke få
lov at installere win xp .
den påstår at der ligger et andet styresystem på computeren. men hardisken
er jo ny og ny formateret,
jeg forstår godt mange går uden om compaq når man gør livet så surt for os
der gerne selv vil lave vores ting.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 09-11-02 20:49

"Rina" <carina@post4700.dk> wrote in message
> Hvordan F..... kommer man ind i Bios på på sådan et stykke lort.

Plejer at være F10.l

Fra : Lars Hjortø

Dato : 10-11-02 10:33

Hej Rina

Hvad er det for en Compaq. Jeg mener at jeg før er kommet ind i BIOS med
F10, eller også er det F8. Prøv evt. dem begge (ikke samtidig) når der er en
lille Compaq logo i øverste højre hjørne lige efter du har tændt den.

Venlig hilsen Lars Hjortø

---

Fra : Steen Olsen

Dato : 10-11-02 11:21

hej Rina
jeg har lige formateret min compaq 5696 og lagt vindow xp og jeg
brugte f7 eller f8 hilsen steen

Fra : Svend

Dato : 14-11-02 15:02

"Steen Olsen" <solbo@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hej Rina
> jeg har lige formateret min compaq 5696 og lagt vindow xp og jeg
> brugte f7 eller f8 hilsen steen

Hej Rina,
der er måske en jumper på bundkortet som skal afmonteres i et par minutter
så BIOS nulstilles?
Jeg har set det på en ældre deskpro, hvor der var en beskrivelse invendigt
på låget.
mvh
Svend

Fra : Svend