Køb af fladskærm
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 09-11-02 17:07

Har kigget på en 15" Sony sort som ejg synes er meget flot.
men hvad kan I anbefalde ?

Fra : Leony

Dato : 09-11-02 17:26

"Søren Gørtz Olesen" <news@sark.dk> skrev i en meddelelse

> Har kigget på en 15" Sony sort som ejg synes er meget flot.
> men hvad kan I anbefalde ?

Lad være med at købe en billig skærm. 9 ud af 10 gange får du hvad du
betaler for.
Prøv dk.edb.hardware.skaerm der er helt sikkert flere som kan give dig gode
råd omkring fladskærme (emnet har garanteret været oppe flere gange).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henning Larsen

Dato : 10-11-02 10:07

> Har kigget på en 15" Sony sort som ejg synes er meget flot.
> men hvad kan I anbefalde ?

Sony X52 blev testet i computerbladet Datatid i oktober-nummeret. Den blev
rost til skyerne.

Henning Larsen

Fra : Jonas Kofod

Dato : 10-11-02 10:22

Jeg har en af de "middel" billige skærme neovo F-15 - den er også sort og
helt fin. 4000 kr

Min kammerat har en i samme prisklasse sort 15' hercules kan ikke huske
modellen (men de laver kun en 15' så). 3800 kr

Så min opfattelse er at sålænge man holder sig fra de helt billige så kan
det være det samme om det er mærkevare eller ej.