Problemer med Acer 52x cd-rom og brænder P~
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 09-11-02 16:05

Jeg har længe haft problemer med disse enheder. Min pc er en AT, med et Asus P5A-B super 7 bundkort. Jeg har tilsluttet to harddiske
og to cd-rom drev. Cd-rommen er tilsluttet som slave på den primære forbindelse og brænderen som master på den sekundære.

Mit problem er at mit cd-rom drev kun sjældent kan læse mine cd'er, selvom det fornylig er blevet udskiftet - det gælder både de
brændte og de orginale. Brænderen kan for det meste.

Jeg har fået Bios opgraderet - jeg har skiftet begge Ide kabler, men intet hjælper.

Mit tidligere drev har længe kørt uden problemer, men blev så udskiftet på grund af denne fejl.

Jeg købte så et Acer drev på forhandlerens anbefaling.

Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke igen?

--
Venlig hilsen
Ove

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 10-11-02 15:26

Ove Lauridsen wrote:
> Jeg har længe haft problemer med disse enheder.
[snip]
> Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke igen?

Prøve nogle medier af et andet mærke?