hjælp Opstart af XP, mus keyboard problem ~
Fra : Mogens Olsen

Dato : 09-11-02 14:44

Hej alle.
Jeg har et mærkeligt problem (det er en ny maskine)
når den startes op siger den:
Del: setup, F 11: Boot menu
F12: Network boot,
PS2 Keyboard and PS2 mouse Connect incorrectly
Press F1 to Resume
Keyboard er dødt så man kan ikke komme videre med tasterne, men resetter
man, starter den op uden problemer, der er ikke nogen problemer i Win XP
den gør det ikke hver gang den bliver startet, men ca. hver anden gang.
Er det Keyboard det er galt med, eller er det et IRQ problem.
XP 2000+ MSI KT3 Ultra2 KT333
Mus er Logitec MX700 og Tastetur er Logitec Navigator Internet
DDR 2700 Dane-Elec>512 MSI MS-8861 GF4 MX440 64 DDR
Måske er dette det rette forum??

mvh Mogens
m2olsen@tdcadsl.dk

Fra : Preben Christensen

Dato : 09-11-02 17:32

Hej

Hvis det er USB mus/tastatur har du de fejlmeldinger hvis du kører PS/2 er
der noget galt med din bios prøv at lav en Load Default settings i din bios

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Mogens Olsen

Dato : 09-11-02 20:59

"Preben Christensen" <christensendunder@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis det er USB mus/tastatur har du de fejlmeldinger hvis du kører PS/2 er
> der noget galt med din bios prøv at lav en Load Default settings i din
Hej.
Keybord er godt nok USB men køre via adapter PS/2
men jeg prøver lige det du nævnte med bios
mvh Mogens.