test lokalt
Fra : luke

Dato : 09-11-02 11:53

Hej Gruppe
jeg har modtaget et script af en og under test lokal er jeg er løbet ind i
en fejl jeg ikke har set før;

Server.CreateObject Failed
Startside.asp, line 6
Invalid class string

linie 6 indeholder ;
Set Counter = Server.CreateObject("IISSample.PageCounter")
Hits = Counter.Hits("Index.asp")%>

Det virker hvis jeg kommenterer dem ud, men er der en indstilling jeg ikke
har fået slået til i IIS'eren ???

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-11-02 21:21

luke skrev:

> Server.CreateObject Failed
> Invalid class string

> Set Counter = Server.CreateObject("IISSample.PageCounter")

Du har ikke komponenten IISSample.PageCounter installeret.

> Det virker hvis jeg kommenterer dem ud, men er der en
> indstilling jeg ikke har fået slået til i IIS'eren ???

Det er ikke en indstilling men derimod en komponent der kan
installeres valgfrit. Du kan evt. prøve om det virker med
MSWC.PageCounter i stedet for.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)