RACK PC kabinetter i DK?
Fra : Simon Ravn

Dato : 09-11-02 02:05

Hej!

Nogen der ved om der findes forhandlere af 4U rackmount PC'ere i
Danmark??? Nogle gange føler jeg vi lever i et u-land når man ser på
hvad man kan købe i USA. Noget i stil med de 4U racks de har på
http://www.electroseller.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=electroseller&Category_Code=rackmini

er hvad jeg leder efter - til nogenlunde samme pris.

Simon Ravn

http://www.melomaniac.dk

Fra : Peter Pan

Dato : 09-11-02 03:51

"Simon Ravn" <melo@marble-eyes.dk> wrote in message
> [...]
ectroseller&Category_Code=rackmini

> er hvad jeg leder efter - til nogenlunde samme pris.

Nu er 19" rack kabinetter jo normalt noget man bruger til servere. Derfor er
der nok ikke så mange forhandlere der handler med private der har sådan
noget.

Men er det til firmaer har f.eks Danbit det på programmet:
http://www.danbit.dk/kat2002/0404.phtml

Til en tusse ex. moms. - ikke langt fra de $ priser det link angiver.

Mvh
Anders

Fra : Simon Ravn

Dato : 09-11-02 13:26

On Sat, 9 Nov 2002 03:50:57 +0100, "Peter Pan" <.@anders.dk> wrote:

> [...]
>http://www.danbit.dk/kat2002/0404.phtml
>
>Til en tusse ex. moms. - ikke langt fra de $ priser det link angiver.

Ahh takker - det er godt nok ikke særlig kønt, men det er da
billigt!:) Jeg fandt ud af at Antec lavede rackmount kabinetter, men
de vil koste 2600 stykket her i landet, så det er da noget af en
forskel.

Simon Ravn

http://www.melomaniac.dk

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 09-11-02 14:52

"Simon Ravn" <melo@marble-eyes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ectroseller&Category_Code=rackmini

> er hvad jeg leder efter - til nogenlunde samme pris.

Har du kigget på
http://catalog.blackbox.com/BlackBox/Templates/blackbox/mainscreen.asp
De har forhandler her i landet. Firmaet jeg er i, handler meget med firmaet.

Mvh Søren C

Fra : Simon Ravn

Dato : 09-11-02 16:25

On Sat, 9 Nov 2002 14:52:17 +0100, "Søren Christensen \(4200\)"
<master.clio@12move.dk> wrote:

> [...]
>De har forhandler her i landet. Firmaet jeg er i, handler meget med firmaet.

Det ser ikke ud som om de laver PC kabinetter i 19" størrelser - kun
rackskabe og den slags...??

Simon Ravn

http://www.melomaniac.dk

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 09-11-02 17:06

>http://www.electroseller.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=e

> Det ser ikke ud som om de laver PC kabinetter i 19" størrelser - kun
> rackskabe og den slags...??

Ja det er også kun det vi bruger men det kunne jo være de havde nogle.
Anyway så kan jeg huske
et af de computere vi har som sidder i et 19" rack sidder i et kabinet, fra
firmaet AMC. Aner ikke hvor det
er fra, men det er vel muligt og finde på nettet, og om de evt har danske
forhandlere. Det er faktisk et fedt kabinet af et 19" af være.

Hygge