Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
låne penge ???
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 08-11-02 21:43

hej jeg står og skal bruge ca.220000,-
> kan nogen hjælpe mig???

skal lige sige at jeg ikke kan låne penge i banken

Fra : Henning Lund

Dato : 08-11-02 22:18

Jørn og Rikke Hougaard skrev:

> skal lige sige at jeg ikke kan låne penge i banken

Kan en kautionist ikke formidle banken, eller i kan ikke hitte en?
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Knud Thomsen

Dato : 09-11-02 08:30

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan en kautionist ikke formidle banken, eller i kan ikke hitte en?

Og hvilken kautionist har lige lyst til at hæfte for et lån af den størrelse
til en person, som banken ikke vil kendes ved ?

Venlig hilsen
Knud

Fra : bo

Dato : 09-11-02 23:02

De kan hjælpe dig ..... http://www.skafpenge.dk/index.htm

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-02 02:30

bo wrote:

> "Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> De kan hjælpe dig ..... http://www.skafpenge.dk/index.htm

Det vil http://www.hells-angels.dk sikkert også. Jeg vil fraråde begge.
Lad være med at have tillid til udlånere, der ikke overholder loven.

Navnet skafpenge.dk lyder ikke umiddelbart tillidsvækkende, men nærmere
som noget plat, og siden lever ikke op til lovens krav om oplysninger i
forbindelse med lån. Det virker som det rene fup.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : bo

Dato : 10-11-02 11:29

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3DCDB6A4.48E@mail.dk...

> [...]
> som noget plat, og siden lever ikke op til lovens krav om oplysninger i
> forbindelse med lån. Det virker som det rene fup.

Det kan jo være at Pausgaard har været så heldig at vinde millionerne i LOTTO og ikke har
så meget kendskab
til hvordan en hjemmeside skal laves, der står intet negativt om ham i retsbøger o.lign.
Hvem vil ellers låne Jørn og
Rikke pengene, det svar giver du ikke

Firma : Formidlingsinstituttet
Topledelse: Benny Pausgaard
Adresse: Anlægsstien 14
7323 Give

Telefon: (+45) 7671 0028
Fax: (+45) 7671 0029
Web-site: www.skafpenge.dk
E-mail: fmifmi@vip.cybercity.dk
CVR nr.: 86932954

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-02 15:07

bo wrote:

> Det kan jo være at Pausgaard har været så heldig at vinde millionerne i LOTTO og ikke har
> så meget kendskab
> til hvordan en hjemmeside skal laves, der står intet negativt om ham i retsbøger o.lign.

1. Jeg tror ikke, han har vundet i Lotto, men at han blot
videreformidler lånet, og i den forbindelse skal have sin del af kagen.

2. Han skal under alle omstændigheder overholde loven, og det har ikke
noget at gøre med, om han kan finde ud af at lave hjemmesider.

3. Udover, at han ikke overholder loven, er det helt tydeligt, at
hjemmesiden ikke er lavet af en seriøs långiver.

> Hvem vil ellers låne Jørn og
> Rikke pengene, det svar giver du ikke

Jo, det gjorde jeg! Og jeg tror ikke en låner er meget bedre stillet ved
at benytte Pausgaard end mit forslag.

Og som en afsluttende bemærkning: Man kommer ikke ud af gammel gæld ved
at stifte ny gæld på ublu vilkår.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : F Hansen

Dato : 06-01-03 22:48

On Sat, 9 Nov 2002 23:02:15 +0100, "bo" <bolten@of[XXX]ir.dk> wrote:

>"Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>De kan hjælpe dig ..... http://www.skafpenge.dk/index.htm

Den er god nok bare man ikke er reg i RKI så hjælper de ikke.

Nogen der har en god idee om hvor man kan låne hvis man er opført i
RKI

Fra : Bo

Dato : 06-01-03 23:02

"F Hansen" <limara@the-bedst-world.dk> skrev i en meddelelse

> Den er god nok bare man ikke er reg i RKI så hjælper de ikke.
>
> Nogen der har en god idee om hvor man kan låne hvis man er opført i
> RKI

Du må finde dig et nemt arbejde og tjene dine egne penge selv
evt. her: http://www.copenhagen-escort.dk/

Fra : F Hansen

Dato : 07-01-03 01:57

On Mon, 6 Jan 2003 23:01:43 +0100, "Bo" <bolten@Xofir.dk> wrote:

>Du må finde dig et nemt arbejde og tjene dine egne penge selv
>evt. her: http://www.copenhagen-escort.dk/

nu ligger det altså sådan at det ikke lige var mig der skulle ud og
låne noget kunne bare høre at det var manges problem her inde og dine
lede svar hold dem for dig selv. hvis du ikke har noget mere
fornuftigt at sige.

F Hansen

Fra : Towli

Dato : 08-01-03 00:07