?: Vcore, Vagp, Vio
Fra : [5300] pkc

Dato : 08-11-02 21:02

Jeg ved 0 om det her:

Bruger pt en 700 athl cpu, Matrox g400 DH -

Hvor læser jeg noget om Vcore og Vagp (hvis Vagp har noget med mit
grafikkort at gøre)

Jeg skrifte i næste uge til en Duron 1300 hvor ser jeg noget info om hvilken
Vcore den skal have -

Jeg synes ikke jeg umiddelbart kan se noget på amd´s side.

per krabbe

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 08-11-02 21:55

Det plejer at stå på cpu'en men er det 1.8V

Mvh
Thomas