MS Windows
briani 27239
CD Player
Fra : Peter Dahl

Dato : 08-11-02 19:10

Jeg er gået tilbage til Media Player 6.4 da den opfylder (stort set) mine
behov.
Den spiller dog ikke CD'er fra drevet.... jeg husker fra WIN 95 eller 98 en
smart lille CD-player, men har ikke kunne finde den.
Er der nogen der kender den eller kan anbefale en tilsvarende ?
PÅ forhånd tak

Peter

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 08-11-02 19:23

og du har nu hvilket os ?

/thomas

Fra : Peter Dahl

Dato : 08-11-02 19:30

"Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> og du har nu hvilket os ?
>
> /thomas

WIN 2000

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 19:42

Peter Dahl skrev:

> WIN 2000

WINNT\system32\cdplayer.exe

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 19:35

Peter Dahl skrev:

> [...]
> Den spiller dog ikke CD'er fra drevet.... jeg husker fra WIN 95
> eller 98 en smart lille CD-player, men har ikke kunne finde den.

Hvis det er WinXP du snakker om, så bruger jeg cd-afspilleren
fra Win2000 i WinXP. Den kører fint og ser sådan her ud:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/cd_player.png>

Madsen.

Fra : Peter Dahl

Dato : 08-11-02 19:39

> Hvis det er WinXP du snakker om, så bruger jeg cd-afspilleren
> fra Win2000 i WinXP. Den kører fint og ser sådan her ud:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/cd_player.png>

Tak Madsen,
jeg prøvede tilføj programmer via Kontrolpanelet uden held, men jeg nu
scanne installationsCD'en igennem manuelt.

Peter

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 08-11-02 19:43

Hvorfor bruger du ikke bare winamp?

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 20:01

> jeg prøvede tilføj programmer via Kontrolpanelet uden held, men jeg nu
> scanne installationsCD'en igennem manuelt.

Det er der ingen grund til... Du finder den aligevelle ik!
Jeg mailer den til dig

**TwN**

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 22:41

**TwN** skrev:

> Det er der ingen grund til... Du finder den aligevelle ik!

Hmm, jeg har ikke gjort noget specielt for at installere den på
Win2000. Da Win2000 var installeret var Cd-afspiller tilgængenlig
inde i Start > Programmer > Tilbehør > Underholdning.

Filen ligger på Win2000-cd'en i I386-mappen og kan expandes fra en
kommadoprompt.

C:\>expand f:\i386\cdplayer.ex_ c:\temp\cdplayer.exe
Microsoft (R) Fildekomprimeringsværktøj version 5.00.2134.1
Copyright (C) Microsoft Corp 1990-1999. Alle rettigheder forbeholdes.

Dekomprimerer f:\i386\cdplayer.ex_ til c:\temp\cdplayer.exe.
f:\i386\cdplayer.ex_: 108313 byte dekomprimeret til 339216 byte, 213%
forøgelse.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 22:48

Madsen skrev:

> tilgængenlig

Tilgængelig skulle der have stået.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 22:43

Madsen skrev:

> tilgængenlig

tilgengæld

Madsen.

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 19:35

> [...]
> smart lille CD-player, men har ikke kunne finde den.
> Er der nogen der kender den eller kan anbefale en tilsvarende ?

Winamp...
Ellers prøv at søg på www.google.com / www.download.com

**TwN**