CPU varme??
Fra : Try_to_help

Dato : 08-11-02 18:45

hej jeg har en xp2000+ osv. men jeg ville gerne høre hvor varme er de
højest anbefalet til og hva med harddiske hvor varme må de blive og til
sidst hvad med selve kabinettet???
jeg har hørt nogen sige 80-90 men kan det virkelig passe det lyder sq
højt...min er oppe på 64!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Kristian Espensen

Dato : 08-11-02 22:27

"Try_to_help" <Try_to_help.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> sidst hvad med selve kabinettet???
> jeg har hørt nogen sige 80-90 men kan det virkelig passe det lyder sq

Ved temperature over 85 grader celsius risikere du at brænde kernen af. 64
grader er intet problem, med mindre det er i idle-tilstand. Prøv Prime95
torture test i en halv time, så snakker vi full load!
--
Med venlig hilsen Kristian Espensen