indlæg
Fra : st

Dato : 08-11-02 17:55

Hej NG..

Jeg har haft stor glæde af at få masser af tips og råd her ( sgu´ lige før
jeg laver en julefrokost for jer), men savner nogle SolidWorks personer.

Jeg har en manual ved hånden, men uha det er anderledes en AutoCad.
Men efter at have prøvet / kigget lidt på det, tror jeg faktisk det er
fremtiden ( SolidWorks) eller tager jeg fejl ?

ST

Fra : P.C.

Dato : 08-11-02 22:08

Hi

"st" <nobody@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG..
>
> Jeg har haft stor glæde af at få masser af tips og råd her ( sgu´ lige før
> jeg laver en julefrokost for jer), men savner nogle SolidWorks personer.

No problem, vi kan garenteret tegne nogle for dig så kan du bare sende gløggen
med bud , og kigge på skærmen ;))

> Jeg har en manual ved hånden, men uha det er anderledes en AutoCad.
> Men efter at have prøvet / kigget lidt på det, tror jeg faktisk det er
> fremtiden ( SolidWorks) eller tager jeg fejl ?

Det er garenteret ret magen til, samme funktioner samme logiske muligheder og de
samme streger på skærmen og de samme oplysninger i tegningsdatabasen , det er
som du selv antyder ,bare en dårlig undskyldning for ikke at holde en
julefrokost for os alle i gruppen , man kan godt lære programmer ved at kende
forskellen ;))

P.C.