Hd FEJL HJÆLP
Fra : Claus Sørensen

Dato : 08-11-02 16:35

Hej i Gruppen

Jeg her en harddisk hvor jeg har leget med Partition Magic Pro
og delt den op og så gik det galt og så ville jeg ha den til bage igen
og det kan jeg også men jeg kan ikke boote fra den som om der er en boot
fejl på den, kan godt bruge fdisk og formater den sa den skulle være klar
men kan ikke boote det er en maxtor 43** og de programmer de har på ders
side
kan ikke få liv i den er der et program der er beder

Tager imod alt hjælp og siger mange tak.....

Hilsen Claus Sørensen

Crs@mail.dk

www.mini-net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-02 16:37

Claus Sørensen skrev:

> Hej i Gruppen

Hvilket operativsystem?

Du kan ikke boote direkte fra et drev du har formatteret, medmindre du har
formatteret med "/s"-switchen, der smatidigt overfører systemfilerne, der er
nødvendige under boot.

Du kan opnå det samme ved at skrive "sys c:" fra en bootdisk med programmet
"sys" på, hvis der er tale om Windows 9x.

/Chr