USB
Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 08-11-02 16:13

Jeg har en helt ny PC med to USB i fronten og to bag på. Men ingen af dem
virker, hvilket jeg vil syntes er lidt mærkeligt da det er en helt ny PC.
Dog har Jeg en mistanke til Driveren til portene.
Er der nogen som har nogle gode ideer ????????

Fra : Robert Jensen

Dato : 08-11-02 16:40

"Stefan A. Tøndering" <stefantoendering@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Dog har Jeg en mistanke til Driveren til portene.
> Er der nogen som har nogle gode ideer ????????

hvis den er helt ny, så kontakt dem hvor du har købt d3en og brok dig.

hvis du selv vil "lege" så åben den og se om kablerne overhovedet er
forbundet

mvh

Robert

Fra : Martin K

Dato : 08-11-02 18:14

Stefan A. Tøndering wrote:
> [...]
> helt ny PC. Dog har Jeg en mistanke til Driveren til portene.
> Er der nogen som har nogle gode ideer ????????

OS?

--
Martin K

Fra : Seth

Dato : 09-11-02 10:18

"Stefan A. Tøndering" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dog har Jeg en mistanke til Driveren til portene.
> Er der nogen som har nogle gode ideer ????????

Tjek enhedshåndteringen for fejl ved usb enhederne....
Måske skyldes fejlen dig selv, hvis du kører Win 9.x...

Seth

Fra : Martin K

Dato : 09-11-02 11:14

Seth wrote:
> Tjek enhedshåndteringen for fejl ved usb enhederne....

Altid et godt sted at starte...

> Måske skyldes fejlen dig selv, hvis du kører Win 9.x...

LOOL

--
Martin K

Fra : Leif Pedersen

Dato : 09-11-02 19:04

har du set i bios om de er sat til

Leif

Fra : Martin K

Dato : 10-11-02 11:51

Leif Pedersen wrote:
> har du set i bios om de er sat til

Min bios har det udemærket, og mine usbporte virker fint!

--
Martin K