SolidWorks firkant til rund !
Fra : st

Dato : 08-11-02 13:32

Hej NG / SolidWorks brugere..

Jeg er helt gået kold.. hvordan er det lige at jeg laver en tragt fra
firkant til rund i bunden ?

St

Fra : BERPO

Dato : 08-11-02 13:46

Brug "Loft" funktionen... se online hjælpen.

mvh BERPO

Fra : st

Dato : 08-11-02 17:46

Står det ikke i manualen. Jeg har den lige ved hånden men ved ikke hvor jeg
skal kigge..
Man kan jo blive blind..........

ST

Fra : BERPO

Dato : 11-11-02 10:28

Hej igen.

Jo da - det står nok et eller andet sted i manualen... jeg plejer blot at
bruge den i programmet indbyggede hjælp - søg på "loft features" - og så
vælder det frem med nyttig information...

Men i manualen kan du jo i stikordsregisteret finde sidehenvisninger til
f.eks. "Loft".

Fra : Søren

Dato : 17-11-02 13:43

Jo der står en masse godt i manualen, med er jo kun solids. Jeg har brug for
at lave en tragt fra firkant til rund i bunden, med en pladetykkelse på 2
mm. Og så skulle jeg gerne have den udfoldet med grader osv. Der står intet
i min manual om dette.

Fra : BERPO

Dato : 18-11-02 13:11

Hej igen.

Du kan da hurtigt give den en 2mm godstykkelse ved at bruge shell-funktionen
på din solid.

Du kan ikke udfolde den da der jo ikke er tale om veldefinerede buk, men
derimod om plastisk bearbejdning af pladeemnet.

mvh BERPO