Hvilket bundkort har jeg?
Fra : Christian Thorsen

Dato : 08-11-02 13:07

Jeg ved ikke hvilket mobo jeg har!

På mobo står der: P2XLX/e - Rev. A1
Siger det jer noget?

Hvorfdan finder man frem til model / producent ?

Fra : Peter Jensen

Dato : 08-11-02 13:21

"Christian Thorsen" <nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfdan finder man frem til model / producent ?

P2XLX er modelnummer.
Søg på Google og du vil i løbet af 5 sekunder se at det
er et DFI motherboard

www.dfi.com under Outdated Products.
Link til ftp med manualer:
http://www.dfi.com.tw/ftp/motherboards/586/P2XLX/
--
Peter J

Fra : Christian Thorsen

Dato : 08-11-02 13:35

Nå, det var smart! Hvorfor havde jeg ikke selv tænkt på Google?

> P2XLX er modelnummer.
> Søg på Google og du vil i løbet af 5 sekunder se at det
> er et DFI motherboard

Er der nogen som ved om det er et godt eller dårligt mobo ?

Fra : Martin K

Dato : 08-11-02 18:22

Christian Thorsen wrote:
> Er der nogen som ved om det er et godt eller dårligt mobo ?

Kender det ikke, men har kun haft dårlige erfaringer med mit tidligere
DFI-board til en K6-2 400 MHz...

--
Martin K