Lille OT forespørgsel
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-11-02 12:32

Hej

Jeg vil bare lige komme med en lille forespørgsel. Mange skribenter i
gruppen har ikke sat deres newsreader op til at bryde linjerne. Det
gør det meget svært at læse indlæggene.

I vil i hvert fald gøre mig glad, hvis I gad sætte jeres newsreader op
til at bryde linjerne. Hvis I ikke ved hvordan man gør det, så kan I
evt. prøve at spørge i en at grupperne herunder.

dk.edb.internet.software.mail+news
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Nu håber jeg ikke at I tager det som et surt opstød, det er i hvert
fald ikke ment sådan.

God weekend, Trine

FUT: dk.admin.netikette
http://www.usenet.dk