Bøger om ASP.Net
Fra : N9

Dato : 08-11-02 10:09

Hej

Er der nogle bøger i kan anbefale til lære om ASP.Net
god og dårlig forslag modtages.

NHIASY

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 08-11-02 12:19

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> wrote
> Er der nogle bøger i kan anbefale til lære om ASP.Net
> god og dårlig forslag modtages.

Det kommer meget an på:
1. Hvilket sprog du har tænkt dig at bruge.?
2. Hvad har du kendskab til nu?
3. På hvilket plan du er?

--
Jakob Andersen

Fra : N9

Dato : 08-11-02 13:00

> Det kommer meget an på:
> 1. Hvilket sprog du har tænkt dig at bruge.?

helst vb men kan du uddybe forsekellen på vb og c#??

> 2. Hvad har du kendskab til nu?

asp og vb på en rimelig niveau

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 08-11-02 21:07

> asp og vb på en rimelig niveau

Der er _virkelig_meget_ godt at hente på nettet.

De introduktionsbøger, jeg har set, er stort set 4-600 siders prints fra
'QucikStarts', som følger gratis med .net SDK eller findes på:

http://samples.gotdotnet.com/quickstart/

og når man først lærer at bruge dokumentationen oveni (systemet skal lige gå
op for én), behøver man stort set ikke andet.

Kim
--
· www.kensho.dk · psykologi og spiritualitet ·