MS Windows
briani 27239
GHOST langsom
Fra : Frank

Dato : 08-11-02 08:37

Hej !

Jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig lidt da jeg ikke er en
HAJ til det der med software / hardware.

jeg har lige investeret i en maxtor 5000 LE harddrive samt GHOST 2003, da
jeg skal have taget en total image af min presario 716 bærbar pc´er.

Efter at have installeret alt efter bruger håndbogen ville jeg via GHOST
vizzard lave en immage af min maskine det tog NÆSTEN 3 TIMER.

Kan dette passe eller gør jeg noget forkert

Frank

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-11-02 08:52

"Frank" <pors@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> vizzard lave en immage af min maskine det tog NÆSTEN 3 TIMER.
>
> Kan dette passe eller gør jeg noget forkert

Du nævner intet om datamængden?
Hvad siger Ghost til hastigheden? (den har sådan et felt hvor den skriver
mb/min)
Er det til samme disk du ghoster?

/Dennis

Fra : Frank

Dato : 08-11-02 09:10

Hej Dennis !

GHOST starter med at overføre 200mb men går lynhurtugt ned på ca.50, data
mængden den laved image af var ca. 7GB da det er hele min HD jeg gerne vil
lave image af inden jeg vil lave en qiuck restore

Frank
"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3dcb6cfb$0$49988$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...

Fra : Hille

Dato : 08-11-02 13:22

Jeg kender ikke din bærbare, men kan se at Maxtor harddisken er 5400 opm.
Hvis ikke den bærbare støtter usb 2.0 kan det måske nok passe
(Den nyeste USB teknologi er 40 gange hurtigere end USB 1.1 (480 Mbps mod
tidligere 12 Mbps), og gør det muligt at tilslutte USB 2.0 tilbehør som for
eksempel eksterne harddiske. USB 2.0 er naturligvis bagudkompatibel med USB
1.1 tilbehør.- fra HP/Compaq hjemmeside, hvor der ikke står noget om usb
version).
Når jeg ghoster hele harddisken på min stationære, overfører den 500-600
MB/min.

hilsen
Hille

Fra : complex@pc.dk

Dato : 08-11-02 18:35

Ghost hastighed, oplevede normale hastigheder (hvis noget er normalt)
par port ca 7mb/minut USB1 ca 10MB
HD til HD mellem 170MB og 1350MB i minuttet. De 1350 MB/minut er det
hurtigste jeg personligt har kørt

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.