Nissetøj...
Fra : Britta Madsen

Dato : 08-11-02 07:19

Hej i gruppen...
Hvor finder man nissetøj til børn i 2 års alderen?
M.v.h
Britta

Fra : Bettina Løhmann

Dato : 08-11-02 08:11

Hej Britta,

Hos Hennes & Mauritz' online-shop kan man i hvert fald købe nissetøj - de
kalder det "Tøj til Lucia-dag", men dem om det.
Direkte link skulle være:
http://www.hm.com/shop/hmdef_ibeCCtpSctDspRte.jsp?section=35955&styleOrCamp=
true&window=1

Hilsen,
Bettina

Fra : Web.Woman

Dato : 08-11-02 08:02

"Britta Madsen" <bm_tigerdyr@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man nissetøj til børn i 2 års alderen?

Der blev spurgt om det samme - og svaret - her i gruppen 4. november og de
følgende dage. Kan du ikke se indlægget på nyhedsserveren, så søg efter
nissetøj på Google - i grupperne:

http://www.google.com/grphp?hl=da

Mvh. Lisbeth

Fra : Musen

Dato : 10-11-02 20:32

"Britta Madsen" <bm_tigerdyr@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen...
> Hvor finder man nissetøj til børn i 2 års alderen?

Jeg spurgte om det samme for lidt tid siden, dog til et barn i 1-års
alderen. Jeg fik nogle gode links, bl.a til www.ellos.dk. De har både baby
og barnestørrelser, og både til piger og drenge. Har selv bestilt en i str.
baby, da det var de sødeste jeg kunne finde til en rimelig pris (79,-)
/Musen

Fra : Bent

Dato : 19-11-02 13:11

Hej
Jeg har lige købt nissetøj i Jysk Sengetøjslager.
Pris ca. 50 kr. Der var flere størrelser at vælge i mellem.

Hilsen Bent