Thermaltake xaser II 6000 kabinet
Fra : fmcda

Dato : 07-11-02 23:10

Jeg har købt et Themaltake (TT) kabinet og er ved at installere et asus
A7V333-Raid FireWire ATX bundkort. TT er dog leveret uden
installationsvejledning og producentens hjemmeside lader noget tilbage
at ønske.
Er der nogen der ved hvordan blæserne skal kobles på i kabinettet. Skal
de i forbindes med bundkortet eller skal de kun forbindes via PSU og fan
control?

Jens

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Nielsen

Dato : 07-11-02 23:05

fmcda wrote:
> [...]
> Er der nogen der ved hvordan blæserne skal kobles på i kabinettet.
> Skal de i forbindes med bundkortet eller skal de kun forbindes via

Hvor har du dog købt det henne? Jeg bestilte mit fra sgh og fik det tilsendt
med blæserne monteret.

Du bestemmer selv hvor du vil have dem, men det vil være en ide med et par
stykker foran i kabinettet til at trække luft ind og skubbe det hen bag i
kabinettet hvor du har en til at skubbe luften ud.

De trækker strøm for din PSU, så der skal de blot kobles til.

-Michael

PS Hvorfor ikke gå direkte i en newsgroup og stille spørgsmålet, når
www.kandu.dk alligevel smider spørgsmålet derind