Tarzan efterlyses ( hankat)
Fra : Stine Frandsen

Dato : 07-11-02 21:32

Hej.
Min dejlige hankat Tarzan er forsvundet og efterlyses nu.
PGA: flytning til et midlertidigt sted, hvor jeg ikke kan have ham med, kom
Tarzan i pleje ved Håsum, vest for Skive. Her stak han af fra weekenden den
26-27. oktober. Trods intensiv eftersøgning, besøg hos naboer, efterlysning
ved div. dyrlæger m.m. i området er han stadig ikke dukket op.
Han er en stor ( ca. 7 kg) rødstibet hankat , øremrk. med XKE002 og er
kastreret. Det sidste er han bare ikke selv klar over *S*
Han er meget savnet.

Der skete desværre det at han kun havde boet det nye sted i 4 dag da han
forsvandt, derfor kan han jo nok ikke finde tilbage. Kan der være mulighed
for at han er søgt tilbage til gården vi boede på ??? Det er et pænt stykke
vej, ca. 60 km., syd for nede ved Sørvad/Vildbjerg.

Jeg håber han kommer igen, han er en megt speciel kat for mig.

Ved du noget, har set ham så kontakt mig via mail.

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's