Ligitech trådløs sort tastatur
Fra : kh

Dato : 07-11-02 21:14

Hej

Er der nogen der ved hvor tastaturet fra dette sæt kan købes for sig selv?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544637907

Jeg er ikke intereseret i at købe hele sættet, da jeg hellere vil have den
nye MX700 mus. Eller endnu bedre, er der nogen der ved hvor man kan købe en
MX700, sammen med dette lækre trådløse tastatur? jeg har ikke selv haft
held til at finde dette tastatur nogen steder.

håber nogen kan hjælpe
/kh

Fra : Janner

Dato : 07-11-02 21:51

Det kan man ikke , eneste der ligner er Logitech's nye tastatur ... men det
er med ledning.

Har selv sådan et sæt som du linker til , og ja det er et lækkert tastatur
når det er nyt ... meeeeeeeen mange af tasterne begynder at blive noget
tvivlsomme og knirke nu her efter ca 8 måneder

/Jan

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 08-11-02 13:06

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når det er nyt ... meeeeeeeen mange af tasterne begynder at blive noget
> tvivlsomme og knirke nu her efter ca 8 måneder

Ja, på mit begyndte den påtrykte skrift at forsvinde lidt efter 14 dage
(inkl. 3 dages intensiv gaming) på henholdsvis a, s, d, w, e, shift og ctrl,
og nu efter 7-8 mdr er det begyndt at "brede" sig til de mere gængse
"skrivetaster".

Mit kanger også en smule, men har vist altid gjort det, og det er kun
hørbart, når jeg holder tasterne nede.
Jeg har dog vænnet mig til det, og er kun utilfreds med at skriften på
tasterne forsvinder.

Jeg håber det er blevet bedre med version 2.

Mvh Michael

Fra : Martin K

Dato : 08-11-02 18:19

Michael Aggerholm, Brabrand wrote:
> [...]
> hørbart, når jeg holder tasterne nede.
> Jeg har dog vænnet mig til det, og er kun utilfreds med at skriften på

Jeg har haft præcis samme erfaringer med sådan et keyboard på min arbejde.
Det knagede og bravede, musen var vildt upræcis og skriften forsvandt også
på tasterne.

Jeg har selv et Logitech Cordless iTouch Keyboard, og det er det keyboard
med den bedste kvalitet fra logitech. Men skulle jeg have et nyt keyboard i
dag, skulle det være fra MS. De kan finde ud af hvordan et keyboard skal
være

--
Martin K