Siden skal åbnes uden for frammes.
Fra : Alexandre

Dato : 07-01-01 01:44

Hej .
hvordan ser den javascript ud, at nå din side bliver åbnet inden i et framme
set , så popper den ud i full size undenfor frammes ?
Håber i kan hjælpe .

--
Best regards:
Ik@rus

Fra : Svend Tofte

Dato : 07-01-01 01:48

>Hej .
>hvordan ser den javascript ud, at nå din side bliver åbnet inden i et framme
>set , så popper den ud i full size undenfor frammes ?
>Håber i kan hjælpe .

jeg bruger det her:

if (parent.frames.length > 0) {
parent.location.href = location.href;
}

Fra : Alexandre

Dato : 07-01-01 08:08

virker ikke .
:(

Fra : Troels Christiansen

Dato : 07-01-01 13:41

> virker ikke .
> :(

Prøv dette her:

window.open("nyside.htm","_top");

Det åbner siden i hele vinduet.
Husk at hvis det er fra et andet site, så skal der http:// foran:

window.open("http://www.altavista.com","_top");

--
Mvh.
Troels Christiansen

Jeg repræsenterer ved alle udtalelser
kun mig selv og ikke Tele Danmark Internet.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-01-01 11:08

Svend Tofte wrote:

> jeg bruger det her:
>
> if (parent.frames.length > 0) {
> parent.location.href = location.href;
> }

Den har det problem at den den ikke klare jobbet ordentligt hvis det er
en frame indeni en frame. Prøv denneher istedet:

<SCRIPT LANGUAGE=JAVASCRIPT>
<!--
if (top.location != self.location)
   top.location=self.location
// -->
</SCRIPT>

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Alexandre

Dato : 07-01-01 23:21

Tak Lars :)
Det var den .