Strømforsyning
Fra : Rene

Dato : 07-11-02 18:14

Hej
Jeg er ved at kigge på en pc for en ven, det er enten strømforsyning eller
bundkort det er galt med. Det stik der sidder på bundkort fra strømforsyning
er et langt stik med 22 ledninger. De strømforsyninger jeg har er 2 stik P1
og P2 med hver ca.6 ledninger. Skal jeg nu ud og finde en strømforsyning med
det korekte stik ? Hvoffor er der ca dobbelt så mange ledninger på hans ?
kan jeg klippe stikkene af på en af mine strømforsyninger og prøve at sætte
hans stik på, hmn nej det går vist ikke hvilke ledninger skulle jeg så
vælge. Kan man nøjes med de 12 ledninger fra p1 og p2 til hans stik og
isåfald er der så et sted jeg kan se hvor de 12 ledninge skal være. Det er
jo trist at skulle købe ny strømforsyning hvis det nu ikke er den. Okey jeg
tror jeg kender jeres svar, men jeg tænkte at jeg lige ville prøve
Mvh Rene