Cookie problemer !!
Fra : Henrik Overballe

Dato : 07-11-02 11:39

Hej NG

Jeg har et cookie problem, som jeg håber at der er nogen som kan hjælpe
med. Når jeg sætter min cookie expiring, så får jeg at vide at attributten
er "Out of Range".

Her er min cookie. Jeg kan godt sætte f.eks. (Now + 2), men det er ikke det
jeg ønsker. Jeg ønsker at min cookie skal expire 2 minutter efter at den er
blevet sat - kan det overhovedet lade sig gøre eller burde jeg måske bruge
en session(mySession) og så sætte session.abandon = 2 i stedet for?

<%
response.cookies("myCookie")("dato") = now
response.cookies("myCookie").expires = minute(Time) + 2
%>

--
De venligste hilsner/
Best Regards

Henrik Overballe

Fra : Andreas Næsager

Dato : 07-11-02 21:38

> response.cookies("myCookie").expires = minute(Time) + 2

Response.Cookies("myCookie").Expires = DateAdd("N",2,Date())

Fra : Andreas Næsager

Dato : 07-11-02 21:39

> Response.Cookies("myCookie").Expires = DateAdd("N",2,Date())

Måske
Response.Cookies("myCookie").Expires = DateAdd("N",2,Now)
Even

--
Andreas Næsager

Fra : Henrik Overballe

Dato : 07-11-02 16:01

Andreas Næsager wrote:
> Response.Cookies("myCookie").Expires = DateAdd("N",2,Now)
> Even

Jeg lavede noget lidt andet, men tak for svaret

Hilsen Henrik