Medier...
Fra : S@ndman

Dato : 07-11-02 08:34

Hejsa,

Hvor er det billigste sted i Tyskland at købe cd'er...?? Jeg har fundet
nogle til 3,50 kr. ved 100 stk....

S@ndman

Fra : Morten Jensen

Dato : 07-11-02 09:37

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Hvor er det billigste sted i Tyskland at købe cd'er...?? Jeg har fundet
> nogle til 3,50 kr. ved 100 stk....
>
> S@ndman

hej...

Prøv http://www.nierle.de/ de er billige - udvalget er stort - og så kan
man få "smarte" dvd hylstre med til ingen penge...

/morten

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 07-11-02 09:54

Morten Jensen wrote:
> [...]
>
> Prøv http://www.nierle.de/ de er billige - udvalget er stort - og så
> kan man få "smarte" dvd hylstre med til ingen penge...

www.cdrseite.dk
/sam

Fra : Martin S.

Dato : 07-11-02 09:53

"Henrik Sørensen" <sam@pc.dk> skrev i en meddelelse

> www.cdrseite.dk
> /sam

Du mener vel de istedet for dk :)
Samme link som www.nierle.de, www.cdrseite.de , www.peisch.de

Fra : Leony

Dato : 07-11-02 11:55

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det billigste sted i Tyskland at købe cd'er...?? Jeg har fundet
> nogle til 3,50 kr. ved 100 stk....

Hvis du selv henter, så har Kay Uwe SilverCircle til 149,95 for 50 stk (80
min - 32x):
http://www.kobmandsgaarden.dk/sider/index.php?cso=1&cs=ELEKTRONIK
Ganske glimrende cd.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henning

Dato : 07-11-02 11:57

On Thu, 7 Nov 2002 08:33:36 +0100, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Hvor er det billigste sted i Tyskland at købe cd'er...?? Jeg har fundet
>nogle til 3,50 kr. ved 100 stk....

Prøv England i stedet www.cdr-by-mail.co.uk 1,67/stk incl. porto!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : albert

Dato : 07-11-02 12:26

> Prøv England i stedet www.cdr-by-mail.co.uk 1,67/stk incl. porto!

Ja de er billige, men porto for 300cd var £18.68 hvilket ikke just er
billigt. Dette er generelt for UK. Tyske post er klart det billigste til
at sende til DK (Langt billige end at sende en pakke fra østerbro til
nørrebro i dk!)

mvh Albert

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 07-11-02 12:48

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message

> Prøv England i stedet www.cdr-by-mail.co.uk 1,67/stk incl. porto!

Hvilken måde får du det til 1,67 incl. porto? Det billigste jeg kan komme
frem til er ca. 2,997 stykket ved køb af 100stk INCL. porto? Som den anden
post siger så hvis man køber 300 cd'er er det ca. 2,2 pr stk. INCL. porto?
Eller det var måske hvis man købte 1000 stk.? Så bliver styk-prisen nemlig
lig 1,64 incl. porto?

Det er i så fald kun billigt, hvis man køber rigtig mange cd'er...

mvh
Lasse

Fra : Henning

Dato : 07-11-02 14:33

> [...]
>Eller det var måske hvis man købte 1000 stk.? Så bliver styk-prisen nemlig

800 stk, fordelt på 5 mennesker. Så er 800 skiver ikke mange

Henning
hsb(at)image.dk