4 på rad !
Fra : Holm

Dato : 06-11-02 23:17

Hej NG

Jeg var rigtig træt efter en lang arbejdsdag...glædede mig bare til at komme
hjem og slappe af, måske tage en lur på sofaen...zz!!

Nu er det jo sådan at jeg stadigvæk mangler at finde et hjem til min lille
tævehvalp Tikka , som bare er verdens dejligste spillopmager, så derfor har
jeg 4 hunde for tiden.
Mor , far og to børn.....

Jeg stod i køkkenet og ledte efter noget at spise , var lidt gnaven over kun
at finde rester....og GAB, hvor var jeg træt og sådan lidt kold , tæppet og
sofaen råbte højt .....

Så var det jeg lige vendte mig om og dér sad 4 vovser pænt på stribe med
store længselsfulde øjne og mundvandet småløbende....
Kan man så andet end grine og lege det meste af aftenen med to små energi
bundter fulde af glæde , og to voksne hunde som også styrter rundt i stuen
med en flad grøn bold...
Min beholde-hvalp Timber , ligner sin far fuldstændigt, både af sind og
udseende, så mine formodninger om ham holder stadig stik.
Han følger mig overalt og han er ligeså opmærksom og "lyttende" som sin
far...heldigvis.

Han ligner en lille ræveunge og når han kigger på én , ser han ud som om han
smiler..det er bare guld værd!!!

Jeg får tit tilbagemeldinger fra de andre 6 hvalpe , og de er allerede
renlige , og elsket af deres nye familier..det gør mig glad og stolt..hele
arbejdet værd!!!

....Og nu vil jeg så finde sofaen..klokken er over 23.....go´nat!

Mange hundehop Holm

Fra : Ragna Skott

Dato : 08-11-02 10:18

Hej Holm!
Hvor var det en dejlig skildring af din hjemkomst til de fire guldklumper.
Den viser meget tydeligt, hvorfor dyreejere oplever en større livskvalitet
end ikke-dyreejere!
Jeg har i øvrigt glædet mig meget over dine fortællinger om hvalpene. Det må
være en drøm at få en hvalp, som har haft så mange gode oplevelser i sin
spæde "barndom".

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Holm

Dato : 09-11-02 14:36

Ragna Skott <rahas@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dcb8147$0$228$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]

> være en drøm at få en hvalp, som har haft så mange gode oplevelser i sin

Hej Ragna
Tusind tak for ordene, det er sådan man får lyst til at blive ved med at
skrive !

Mange hilsener Holm