Åbne en URL i samme vinduet via en Applet ~
Fra : adam

Dato : 05-01-01 10:38

Hej,
Jeg har problemer med at åbne en URL via en applet
i samme vindue som det appletten kører i.
Jeg har prøvet med :
   getAppletContext().showDocument(url, "_self");
som det stå i dokumentationen men kan ikke få det til at virke.
Jeg kører under IBM Websphere

på forhånd tak
Adam

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 05-01-01 18:23

"adam" <adam.news@kandu.dk> wrote
> Jeg har problemer med at åbne en URL via en applet
> i samme vindue som det appletten kører i.

I denne gruppe diskuteres clientside scriptingsprog som VBscript og
Javascript...

Jeg tror du får bedre hjælp i news:dk.programmering.java

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på