Hjælp til Cirkeline spil (storbyens mus)
Fra : Jim Andersen

Dato : 05-11-02 23:43

Hejsa,

Lånte ovenstående på biblioteket. Der var ingen manual.

Hvordan virker julekalender-delen ?

Der dukker et snelandskab op, men der er ikke noget man kan trykke på.

Er der ( i storbyens mus -delen ) et eller andet sted man kan få fat i nogle
oliven ? Siger duen ikke at den vil have popcorn, feta eller oliven ? Kan
man få flere feta-stykker, eller er der kun det ene stykke der ligger oven
på olie-bøtten ?

pft
jim

Fra : Mone

Dato : 07-11-02 00:19

"Jim Andersen" skrev d. 05-11-02 23:43 dette indlæg :
> [...]
Kan
> man få flere feta-stykker, eller er der kun det ene stykke der ligger

Hej jim

Jeg ved ikke om det her kan hjælpe dig. Jeg kender ikke selv spillet,
men gik ind og søgte på "cirkeline spil storbyens mus" og fandt dette,
og det ser da ud til at der er en der som kender det temmelig godt. Så
du kunne jo prøve at sende en mail til dem.

http://www.klatten.dk/spil/spilanm/PC/cirkeline__storbyens_mus.htm

Jeg håber du kan bruge det til noget.

Venlig hilsen
Mone